Taaaaaraaaaaaaa....

Hik..hik..mesti  yang  xdapat  BB1M ni jeles kat ak kan..almaklumlah dapat baucer buku RM250 lagi..taun lepas dapat RM200 je..tapi taun ni naik lagi RM50..walau apepun,ak tetap bersyukur di atas segala pemberian dariNYA..undi siapa??itu adalah rahsia..hehe..
Yang bestnye taun nie xperlu nak beratur panjang macam taun lepas kat HEP tu semata-mata nak dapatkan baucer RM200..sampai geram ngan orang2 yang selalu memotong barisan..petang Khamis tetibe dapat kol…tuuut..tuuut..

Cikgu: Assalamualaikum Azeela..awak ade kat mane skang?
Zeela: Waalaikumussalam cikgu,,saya ade kat rumah Parit Melana la cikgu (blur sebab macam pesalah je rase walaupun dah tau cikgu tanye camtu sebab taun lepas aku hidup nomad di 3 buah rumah *rumah mak*rumah mertua*rumah warden*)..
Cikgu: Awak free x esok?boleh datang maktab?
Zeela: Lepas sekolah free je cikgu..nape ye cikgu..(hati berdebar-debar risau..)
Cikgu: Awak de masalah x ngan Guru Besar?or pape masalah kat sekolah?
Zeela : Errr..xde cikgu,..saya ok je..nape ni cikgu..(Ya Allah ape yang ak dah buat nie?..)
Cikgu: Kalau xde pape masalah ok la..(Ya Allah cikgu ni suspen kan ak je ni..)awak nak x duit RM250?kalau xnak wakilkan saye je..
Zeela: Oh..duit baucer buku eh cikgu?hehehhee..esok saye dtg ye cikgu..
Cikgu: Jangan lupe bawak pape berbentuk makanan..
Zeela: Baik cikgu..

Itulah mentor ak Cikgu Rosli Bin Badron yang sangat super duper sporting..lagi satu yang buatkan kami sangat kamcing dengan mentor sebab sikapnya yang prihatin dan bertanggungjawab serta memahami terhadap segala anak buahnya..Terima Kasih Cikgu!!


Sunday, 24 February 2013 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "Yeay!! Baucer Buku dah dapat..."

Write a comment