Yeay!saya suke hari Isnin..sebab xbanyak kelas arini..cikgu-cikgu len yang sampai 7 8 waktu arini akan menggelarkan hari Isnin sebagai "Black Monday"...cian kat hari xpasal2 dapat satu gelaran kan..kan..kan..
   Seperti yang dirancang, Majlis Pemasyuran Pengawas Sekolah, Pengawas SPBT, Pengawas Perpustakaan, Ketua& Pen. Ketua Kelas akan diadakan di padang perhimpunan sekolah. Namun kita hanya merancang dan Allah jua sebaik2 perancang..sejak semalam hujan turun tanpa henti..memang mendung..bilik xde aircond pun sentiasa sejuk je..hehe..justeru guru-guru bertungkus lumus mengemas meja dan kerusi di kelas tahun 6 untuk dijadikan dewan...begitulah sekolah kami..apabila ada aktiviti yang melibatkan penggunaan dewan,kelas atau kantinlah menjadi mangsa keadaan...huuuuwaaa...bab mengemas nanti memang azab la kan..sebab cikgu-cikgu jugak kene jadi pengemas rasmi sekolah..

Muke budak-budak yang boring apabila dipaksa senyap..
Majlis berjalan dengan lancar mengikut masa yang ditetapkan..Terima Kasih kepada Pegawai penjara dari Sungai Udang kerana sudi hadir bagi memberi sedikit penerangan dan tugas kita sebagai rakyat Malaysia..
Seriusnye muke encik pegawai penjara nie...

Barisan Pengawas Sekolah SKBD
Barisan Pengawas SPBT dan  Pengawas Perpustakaan

Oh kalau bab bergambar ni memang kegemaran saya ok!nasib bek terselit jugak disitu..;)
Tengok tu sape yang duk tersengih macam kerang busuk..





Wednesday, 6 February 2013 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "Perlantikan Pengawas Sekolah,Pengawas SPBT, Pengawas Perpustakaan, Ketua Kelas&Pen.Ketua Kelas SKBD"

Write a comment